czwartek, 27 czerwca 2013

PACZKA OD FACE&LOOK

Wreszcie dziś zawitał do mnie kurier z paczką od Face&Look :P Nie obyło się bez przebojów za pierwszym razem..... Pojechałam do sklepu a tam nikt nic nie wiedział paczki nie było i odeszłam bez niczego. Napisałam do redakcji bardzo miły pan przeprosił za zaistniałą sytuację i napisał, że dostanę paczuszkę. Dziś do mnie dotarła. W środku znalazłam gazetę Face&Look, chusteczkę samoopalajacą DAX, Fluid Bell i krem od firmy Flos Lek. Dziękuję przesyłka jest naprawdę extra. :D





7 komentarzy:

  1. Płaciłaś coś za coś ? To jest w ramach jakieś współpracy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i czy mogę liczyć na to samo ? www.gosiatestujeblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie płaciłam za to. Zapisałam się jako ambasadorka face&look na samym początku jak wysyłali boxy. http://www.faceandlook.pl/

      Usuń
  3. oooo to dla mnie coś nowego! też chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam to od Face&Look i to z przebojami bo pierwszą paczkę ukradła mi sklepowa i złożyłam skargę potem wysłali mi to kurierem :P

      Usuń
    2. Teraz już nie ma tej akcji. Trwała ona w czerwcu. Trzeba było zarejestrować jako ambasadorka. I w prezencie dawali boksa.

      Usuń