niedziela, 8 listopada 2015

Pryncy Torcik od dr Gerarda

Dziś nadchodzi kolejny pyszny post tym razem o Pryncy Torciku. Przyznam się Wam, że dopiero dzięki kampanii Streetcom dowiedziałam się o "kuzynie" Pryncypałków. Okrągłe łakocie rozeszły się bardzo szybko dlatego wyruszyłam na ich poszukiwanie do sklepów osiedlowych. Niestety ich nie znalazłam bo sklepowe jeszcze ich nie znały, ale dzięki mnie już niedługo się pojawią :P   



Na początku jak zwykle zapoznam Was ze składem tego wafelka. 

Składniki:

czekolada mleczna 58% [cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, masa kakaowa, serwatka w proszku (z mleka), bezwodny tłuszcz mleczny, emulgatory: lecytyny (z soi), E 476; aromat], krem kakaowy 28,6% [tłuszcze roślinne (palmowy, rzepakowy, kokosowy) w zmiennych proporcjach, cukier, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 4,6%, serwatka w proszku (z mleka), emulgator: lecytyny (z soi); sól], wafel 13,4% [mąka pszenna, olej słonecznikowy, skrobia ziemniaczana, serwatka w proszku (z mleka), emulgator: lecytyny (z soi); substancje spulchniające: E500, E503; sól]
Wartości odżywcze:

Wartości odżywcze (%)w 100 g produktu:
Wartość energetyczna2172 kJ / 521 kcal
Tłuszcz31 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone18 g
Węglowodany54 g
w tym cukry37 g
Białko6,1 g
Sól0,09 g
1 wafel - 28,5 g; 1 wafel w opakowaniu
Zalecenie dla alergików:
Pszenica :Zawiera
Jaja :Może zawierać
Mleko :Zawiera
Orzechy :Może zawierać
Orzeszki ziemne :Może zawierać
Soja :Zawiera
Sezam :Może zawierać
Teraz po tych nudnych ale jakże ważnych informacjach czas na przybliżenie co to jest w ogóle ten Pryncy Torcik. Pryncy Torcik jak już wcześniej wspomniałam jest okrągły. W idealny sposób łączy on w sobie kruchość wafelka, słodycz nadzienia i wyrazisty smak czekoladowej polewy, której nam dr Gerard nie poskąpił.  Producent mówi, że to ciasteczko, które chciałoby się chrupać na okrągło... Zgadzam się z nim bo mi i mojej rodzinie bardzo smakuje. 

 Zalety:
- lekkie ciasteczka
- pyszna czekolada
- pyszne nadzienie
- wafelek rozpływa się w ustach
- idealny dla dzieci i dorosłych
- pasuje na każdą okazję
- najlepszej klasy składniki



Zapraszam Was drodzy czytelnicy na stronkę producenta tu poznacie szerszy asortyment drgerard.eu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz