niedziela, 6 grudnia 2015

Pantene Pro-V, Intensywna Regeneracja, Lekka odżywka w piance pod prysznic

Dziś kolej na kolejną lekką odżywkę, którą testuję już od jakiegoś czasu. 
Jest nią Pantene Pro-V, Intensywna Regeneracja. 







                                                        Zapewnienia producenta;

Lekka Odżywka W Piance Pod Prysznic Intensywna Regeneracja do włosów cienkich i zniszczonych. Lekka odżywka w piance Pantene Pro-V zapewnia delikatnym, cienkim włosom wszystkie niezbędne składniki odżywcze, bez efektu obciążenia. Włosy staną się łatwe do rozczesania, jedwabiście miękkie i lekkie. Formuła Lekkiej Odżywki W Piance Pantene Pro-V: Ta lekka odżywka o konsystencji pianki umożliwia równomierne rozprowadzanie, pielęgnuje i regeneruje włosy na całej długości, a po spłukaniu nie pozostawia niepożądanych osadów obciążających delikatne, cienkie włosy. 

Skład:
Skład: Aqua, Propane, Quaternium-80, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Butane, Cetrimonium Chloride, Triticum Vulgare Germ Oil, Isobutane, Panthenol, PVP, Parfum, Panthenyl Ethyl Ether, Methylparaben, Behentrimonium Chloride, Propylparaben, Disodium EDTA, Linalool, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Isopropyl Alcohol, Tocopherol.



Opakowanie

Pianka znajduje się w  metalowym pojemniku o pojemności 180 ml.  Jest on zakończony dużym i wygodnym atomizerem.  Na opakowaniu umieszczone są wszystkie ważne informacje tj. skład oraz dokładna instrukcja obsługi, której towarzyszą ilustracje.

Opinia 
Jeszcze kilka tygodni temu biorąc kąpiel zadawałam sobie pytanie używać czy nie używać dziś odżywki. Te które miałam strasznie obciążały moje cienkie włosy i praktycznie na drugi dzień były tłuste jak "kluchy". Odkąd dostałam się do elitarnego grona testerek ten problem znikł jak mydlana bańka. Teraz po każdym myciu stosuję odżywkę w piance i jestem zachwycona! Tak jak wspominałam kilka postów wcześniej aplikacja odżywki jest dziecinnie prosta i szybka. Włosy po jej użyciu są lekkie, wyraźnie odżywione, sypkie, przyjemne w dotyku, gładkie i puszyste zarazem. Teraz już nie muszę się martwić o to, że następnego ranka będę musiała ponownie je doprowadzić do porządku. 
Plusy
- wygodna aplikacja,
-  piękny zapach, 
- włosy po użyciu są odżywione, miękkie, lepiej się rozczesują, 
- nie obciąża włosów
- włosy długo pozostają świeże, co pozwala mi na mycie włosów co drugi dzień (zawsze robiłam to codziennie bo szybko się tłuściły)
- wydajna. 
-zapewnia ładny połysk 
- atrakcyjna cena
- szybko się wchłania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz