czwartek, 14 stycznia 2016

Testowanie z Rekomenduj.to - Paczka Ambasadorki Winiary

Witam serdecznie,
dziś pragnę Wam przedstawić zawartość przesyłki od Rekomenduj.to, gdzie dostałam się do kampanii krajanek Winiary.
Paczka prezentuje się znakomicie. Pudełko z ciekawym designem skrywa w sobie takie oto skarby dla mnie i moich znajomych:


5 szt. Krajanki buraczkowej
5 szt. Krajanki warzywnej
5 szt. krajanki ogórkowej
20 szt. ulotek z przepisem na barszcz ukraiński
przewodnik dla Ambasadorki
ręczniczek Winiary



Jest to pierwsza kampania, w której biorę udział na tym portalu, dlatego bardzo się cieszę, że mi zaufali i będę mogła wykazać się swoimi zdolnościami kucharskimi . Mam nadzieję, że dzięki tej akcji wiele osób usłyszy o nowości Winiary.  Ja ze swojej strony postaram się aby cała moja rodzina ta bliższa i daleka poznała krajanki. Rozgłoszę też o nich wszystkim moim znajomym oraz czytelnikom bloga. Recenzja już wkrótce. Zapraszam.

Pozdrawiam!
#AmbasadorkaWINIARY


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz