piątek, 22 kwietnia 2016

Balsam do ust Mariza Idaliq


Witam was moi drodzy!

Dzisiejszy post będzie o balsamie do ust marki Mariza, który dostałam dzięki TrustedCosmetics.
Balsam nadaje delikatny kolor ustom, malutki 8 ml słoiczek jest bardzo poręczny, zmieści się wszędzie nawet w kieszeni :P dodatkowo jest elegancki i wydajny, odkąd go dostałam używam go codziennie i ubytek jest znikomy.
Kosmetyk ma przyjemny i bardzo delikatny zapach. Na ustach utrzymuje się około 1,5 godziny. Bardzo przypadł mi do gustu jego naturalny skład w którym znajduje się masło kakaowe, masło shea i olej arganowy oraz witamina E. Wyżej wymienione składniki dają efekt nawilżenia. Moje usta są nieco przesuszone i potrzebują regeneracji dlatego tego typu balsamy to mój codzienny must have.
Używam od około tygodnia i serdecznie polecam.

W sklepie


znajdziecie je za 12.20 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz