wtorek, 29 września 2015

Pierwsza kampania z TRND

Witam
Jakiś czas temu zawitał do mnie kurier z tako o to bardzo ciekawą paczuszką, Przy okazji pierwszy raz na oczy zobaczyłam coś takiego jak suchy lód. :P 


Zestaw startowy projektu zawierał:

Dla Ambasadora w projekcie:
  • 12 mlecznych kanapek Monte Snack
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Twoje badanie opinii"
Do podarowania innym:
  • 12 mlecznych kanapek Monte Snack

Na widok tej uroczej paczuszki całej mojej rodzince zaburczało w brzuchu :P Zanim jednak przystąpiliśmy do pierwszych testów smaku zrobiliśmy małą sesję zdjęciową kanapek  Monte Snack. :P Jedne wskoczyły do żurawiny, drugie wygodnie rozłożyły się na kanapie, a jeszcze inne udawały, że są kwiatkiem :D 







Już od dziecka byłam wielką fanką produktów Monte, dlatego pojawienie się kanapki Monte Snack wzbudziło we mnie wiele pięknych wspomnień z dzieciństwa i chciałam aby dzieci mojego brata spróbowały tego rarytasu. Wszyscy stwierdziliśmy jednogłośnie, że połączenie ciemnego, delikatnego biszkoptu z mlecznym i czekoladowo orzechowym nadzieniem to nie tylko smaczna ale i pożywna przekąska. 

Skład:

Składniki produktu: tłuszcze roślinne (palma, kokos), mleko (22%), cukier, mąka pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy, mleko w proszku pełne (3,4%), białka mleka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszcz (2,6%), jaja w proszku, skrobia , zmielone orzechy laskowe (1,2%), czekolada mleczna (zawiera soję) (0,5%), emulgatory: E471, lecetyna sojowa, substancje spulchniające: E450, E500, sól, aromat

Mleczna kanapka Monte Snack rozpływa się w ustach bo jest delikatna i mięciutka. Jestem też zadowolona z faktu, że jest odpowiednio krucha i słodka. Nadzienie smakuje wprost obłędnie. Mleczne jest bardzo delikatne i łagodne, natomiast krem czekoladowo orzechowy jest bardzo wyrazisty i nadaje kanapce głębokiego  smaku.
Dla mnie i rodzinki jest to najlepszy deser! Zdrowa, pożywna mleczna kanapka nadaje się nie tylko na okazje typu urodziny ale również do szkoły lub pracy. Wiem że dzięki  Monte cała nasza rodzina będzie jadła zdrowe przekąski :)

Zalety:                                                                                                     Wady: BRAK
- idealnie słodka
- mięciutka i delikatna
- pyszne nadzienie czekoladowo orzechowe
- zdrowa i pożywna
- nadaje się na deser i przekąskę zarówno dla dzieci jak i dorosłych






  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz