środa, 30 grudnia 2015

Prezent od Develey za ankietę

Witajcie!
Kilka dni przed świętami otrzymałam tajemniczą kopertę od firmy Develey. Oprócz pięknych życzeń świątecznych firma zaprosiła mnie do wypełnienia ankiety na temat ich produktów. Mam nadzieję, że moje sugestie sprawią, iż ze świetnej firmy staną się jeszcze cudowniejszą i zdrowszą . :P Jest to bardzo miłe z ich strony, że zwracają się bezpośrednio do swoich klientów z prośbą, bo kto wie najlepiej w jakim kierunku powinne iść zmiany - oczywiście, że stały konsument :P Piękne życzenia i ankieta to nie wszystko w ramach podziękowań dostałam super zestaw:




  • Chrzan tarty z dodatkiem cytryny - 180 g
  • Musztarda Dijon - 270 g
  • Ketchup - 300 g
Próbowaliście kiedyś tych rarytasów? Jeśli nie to przemyślcie sprawę bo to jedne z najzdrowszych produktów jakie znalazłam na rynku... Polecam i postaram w Nowym Roku napisać recenzję abyście lepiej poznali produkty tej firmy. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz