piątek, 13 lutego 2015

L'Oréal Paris Skin Perfection - TESTY



Na początku opowiem Wam moje pierwsze wrażenie. Zestaw do testowania bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i to na wielu płaszczyznach. 

1. Jego opakowanie jest eleganckie i bardzo kobiece.
2. Krem i serum od pierwszej chwili przypadły mi do gustu bo posiadają delikatny zapach 
3. Delikatna konsystencja perfekcyjnie się rozciera
4. Krem szybko wchłaniała się w skórę podobnie jak i serum 
5. Perfekcyjnie nawilżają 
6. Skóra sie nie świeci 
7. Cera stała się miękka i gładka juz po pierwszym zastosowaniu 
8. Po kilku dniach stosowania pory widocznie sie zmniejszyły 
9. Twarz jest bardziej promienna

Wielkim plusem jest też przystępna cena.

Serdecznie polecam L'Oréal Paris Skin Perfection warto zaopatrzeć się w taki zestawik bo naprawdę działa cuda. 



4 komentarze:

  1. Obserwuje i liczę na rewanż.
    Zapraszam do mnie http://testydarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam kosmetyki z Loreal i również mogę napisać że zapach jest cudowny :) nawilżenie skóry niestety nie utrzymuje się długo..

    OdpowiedzUsuń
  3. już robisz recenzje?? Niedawno dostałaś zestaw... Przy kremach raczej potrzeba czasu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taka wstępna recenzja mam kremy około 3 tyg to juz można cos powiedzieć na ich temat.

      Usuń