piątek, 13 lutego 2015

Nawilżający krem BB skóra mieszana i tłusta - TESTY


Od producenta
Sekretem kremu BB do cery tłustej i mieszanej jest unikalna, beztłuszczowa formuła, zawierająca silnie absorbujący perlite. Składnik ten pomaga zwalczać błyszczenie skóry dzięki absorbacji sebum, dając natychmiastowy efekt matujący. Zawarte w nim barwniki mineralne pomagają maskować niedoskonałości i zmniejszają widoczność porów. Skóra jest idealnie matowa, promienna i jednolita.
- zwalcza błyszczenie i długotrwale matuje
- widocznie redukuje pory i niedoskonałości
- maskuje niedoskonałości
- ujednolica i przywraca zdrowy blask
- nawilża
- chroni przed promieniami UV, SPF 20

Moja opinia

Testowałam  Nawilżający krem BB skóra mieszana i tłusta, odcień śniady jestem z niego zadowolona bo :
1. nawilża skórę i przed  jego aplikacją nie musiałam stosować żadnych kremów nawilżających
2. idealnie matuje skórę  
3. nie tworzy efektu maski
4. idealnie dopasowuje się do cery
5. nie podrażnił mojej skóry i nie uczulił
6. ma lekko - średnie krycie
7. posiada przyjemny delikatny zapach
8. jest łatwy w aplikowaniu
9. opakowanie idealnie pasuje do każdej torebki

Minusy

- z lekkiego krycia nie będą zadowolone dziewczyny z dużymi niedoskonałościami
- mógłby się nieco dłużej trzymać. 

Mimo tych dwóch drobnych minusów polecam ten krem wszystkim dziewczynom z cerą mieszaną i tłustą którym nie zależy na mocnym kryciu. Naprawdę działa i pasuje na wszystkie pory roku. 

2 komentarze: