sobota, 3 czerwca 2017

Oral-B Genius 9000 szczoteczka na miarę XXI wieku

Szczoteczka elektryczna Braun Genius 9000S Biały - 9000S biała




Przyznam, że ostatnio przeszukiwałam internet aby dowiedzieć czegoś więcej o szczoteczce Oral-B Genius 9000. Im więcej czytałam o niej tym więcej pragnęłam zagłębić się w jej tajemnicę i wspaniałość. Urzekło mnie w niej dosłownie wszystko...

1. Oryginalny design.
2. 5 trybów pracy, które w zupełności wystarczą aby zaspokoić potrzeby najbardziej wymagającego klienta.
3. Wytrzymała bateria, która pozwoli nam jechać ze spokojną głową na krótki urlop.
4. Inteligentne wyposażenie, które jest kompatybilne z naszym smartphonem i pomoże nam skutecznie zająć się problemami w jamie ustnej.
5. Personalizacja szczoteczki
6. Gadżety takie jak eleganckie etui, 2 ładowarki sieciowa i podróżna,
7. 4 wymienne końcówki doskonale dostosowane do naszych wszystkich potrzeb.

Wyżej  wymienione rzeczy to tylko nieliczne bajery które strasznie mnie kręcą aby je przetestować ... Mam wrażenie, że to jest szczoteczka, która będzie miło zaskakiwała każdego dnia... a Wy jak sądzicie?? Może już ją macie??? Proszę o Wasze opinie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz