poniedziałek, 7 marca 2016

ORANGE PEEL zakup "warty świeczki"


Wosk o zapachu ORANGE PEEL pachnie dopiero co obraną świeżą pomarańczą. Po rozpaleniu momentalnie moje myśli zaczynają krążyć wokół ciepłych letnich dni za którymi teraz tak bardzo tęsknię. Lato, słońce, dojrzałe pomarańcze to jest to czego potrzebuję teraz w dżdżyste wiosenne poranki i wieczory  :P 
Już po kilku sekundach od zaświecenia po pokoju zaczyna się roznosić piękny rześki zapach, który powoli rozkręca się i po około dwóch minutach czuć go prawie w całym domu. Zapach nie jest mdły ani za bardzo intensywny, znakomicie odpręża i utrzymuje się jeszcze długo po zgaszeniu, dlatego szczególnie polecam go osobom wracającym po ciężkim dniu pracy. 
hurtowniaswiec.pl oferuje trzy rozmiary świec małe, średnie oraz duże. Ja wybrałam średni słój wart 30 zł. Zamknięto w nim 430 g obficie nasączonego esencjonalnymi olejkami wysokiej jakości wosku, który wypala się od 80 do 90 godzin. Za pierwszym razem paliłam świecę około 4 godziny  aby się dobrze uformowała i nie powstał efekt tunelu. Ten zabieg jest szczególnie ważny gdy świeca posiada tylko jeden knot. Z tego co ostatnio się dowiedziałem od niedawna są też dostępne dwu knotowe dzięki którym nie będziemy się martwili że popełnimy jakąś gafę i zmarnujemy wosk. 


Czy jest warta tych pieniędzy? Zdecydowanie tak! 
- pięknie pachnie
- zapach nie jest mdły ani duszący tylko rześki
- czuć ją w całym domu przez długi czas
- wosk jest bardzo wydajny
- świeca ta nadaje romantyczną atmosferę
- słój jest nie tylko elegancki ale także i wielofunkcyjny
- przystępna cena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz