czwartek, 15 października 2015

Buty Hooy testy 2.

Drugi tydzień testów upłynął mi bardzo szybko. Moje Spiderki miałam na nogach codziennie po kilka godzin. Buciki w tym stylu są najlepsze na jesień. Jest w nich ciepło ale nie za gorąco, noga oddycha bo materiały przepuszczają powietrze dzięki czemu noga nie poci się a po ściągnięciu butów nie ma nieprzyjemnego zapachu. Po 2 tygodniu buciki ciągle wyglądają jak nowe a spędziłam w nich naprawdę dużo czasu: jazda samochodem, codzienne prace przydomowe, biegi w mieście w bardzo oryginalnym stroju :P Buciki przeżyły także pierwszą kąpiel. Po wyszorowaniu lśnią a materiały się nie zdeformowały klej mocno trzyma. Drugi tydzień i buty dalej zasługują na 6 plus.  







Zgadniecie kim byłam? Więcej zobaczycie na filmiku, który opublikuję w 4 tyg. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz