czwartek, 22 października 2015

Testowanie Pantene


Dzięki EverydayMe mam przyjemność testowania innowacyjnych pianek z serii Pantene. Jakież było moje zdziwienie, gdy parę dni temu zapukał do moich drzwi kurier. Nie spodziewałam się że dojdą do mnie w tak ekspresowym tempie. Jest to już mój drugi taki projekt do którego się zakwalifikowałam. Mam nadzieję, że tu też spełnię się jako idealna ambasadorka marki :P
W ambasadorskim pudełku znalazłam wiele cennych rzeczy:

Do własnego użytku :

– Lekka Odżywka w Piance Pantene – Intensywna Regeneracja (180 ml)
– Lekka Odżywka w Piance Pantene – Większa Objętość (180 ml)
– Lekka Odżywka w Piance Pantene – Aqua Light (180 ml)
– Lekka Odżywka w Piance Pantene – Lśniący Kolor (180 ml)
– Szampon Pantene Intensywna Regeneracja (400 ml)
– Kupon uprawniający do zakupu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene 180 ml z 30% zniżką
– Przewodnik projektu
– Książeczka „Badanie opinii”

Do przekazania innym…

– 10 Lekkich Odżywek w Piance Pantene – Intensywna Regeneracja (50 ml)
– 10 kuponów uprawniających do zakupu Lekkiej Odżywki w Piance Pantene
(180 ml) z 30% zniżką
– 15 ulotek Pantene
Teraz opowiem wam troszeczkę o moich włosach. Mam włosy cienkie,  bardzo łatwo można je obciążyć, dlatego też nie każdy kosmetyk im sprzyja. Kolejnymi ułomnościami mojej czupryny jest to, że bardzo szybko się przetłuszcza i ma rozdwojone końcówki. Ta ostatnia rzecz powstała przez częste używanie lokówki oraz suszarki do włosów. Mam nadzieję, że dzięki testowanym odżywkom kondycja moich włosów znacznie ulegnie poprawie. :P 
Na pierwszy rzut poszła odżywka Lekka Odżywka w Piance Pantene – Aqua Light (180 ml) moja recenzja już wkrótce bo teraz idę ją testować po raz drugi, żeby móc napisać o niej całą prawdę. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz