wtorek, 28 lipca 2015

ASTOR STYLE LIP LACQUER OPINIA



Szminki z tej serii na stałe zagościły w mojej torebce. Nigdy nie miałam jeszcze tak trwałego efektu po żadnej pomadce. Od pewnego portalu jakiś czas temu dostałam do testowania matową pomadkę o kolorze 215 Just So Stylish i błyszczącą 145 Vintage Style. Oba typy łączą w sobie silne krycie pomadki i łatwość aplikacji błyszczyka. Wygodne i dokładne aplikatoy niewątpilwie należy do wielkich atutów.

Błyszczący odcień urzekł mnie
1 eleganckim i wygodnym opakowaniem 
2 właściwściami nawilżajacymi
3 błyskiem, długotrwałością oraz intensywnością koloru
4 dodatkiem wielu witamin A, C i E, które odpowiadają za uczucie gładkości oraz delikatności 5 wydajnością 

Matowy odcień to co w nim cenię: 
1 eleganckie i wygodnye opakowanie
2 obecność nawilżających i odżywiających składników 
3 formę musu który daje przyjemne doznania 
4 elegancki matowy kolor idealny na każda okazję 
5 kolor nie blaknie i zachowuje intensywność przez długi czas 
6 wydajność 

Podsumowując pomadki z serii ASTOR STYLE LIP LACQUER są wygodne, modne i wydajne.

Serdecznie polecam ja w nich się zakochałam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz