wtorek, 14 lipca 2015

Recenzja dezodorantów z serii Climacool



Opis antyperspirantu w kulce podany przez firmę:

Adidas for Women Climacool Roll - On to przełomowy antyperspirant, który dotrzymuje tempa użytkownikowi. Posiada unikalną Climacool Roll - On formułę z zaawansowaną technologią kapsułek świeżości, które aktywują się podczas ruchu. Antyperspirant w kulce dla kobiet Adidas for Women Climacool Roll - On zapewnia ekstra świeżość, ekstra skuteczność,ekstra orzeźwienie nawet podczas wzmożonego wysiłku. 

Skład: Butane-Isobutane-Propane, Cyclopentasiloxane, Aluminum Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Parfum/Fragrance, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydrogenated Polydecene, Sodium Starch Octenylsuccinate, Sorbitan Sesquioleate, Linalool, Mannitol, Hexyl Cinnamal, Sucrose Stearate, Silica, Limonene, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydrated Silica, Gossypium Herbaceum (Cotton) Powder, Citric Acid, Bht, Sodium Ascorbate, Calcium Disodium.

Cena: 11zł / 50ml

Moja opinia o antyperspirancie w kulce.

Jestem ogromną fanka wszelkiego rodzaju dezodorantów w kulce. Stosowałam już wiele i dlatego z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że Adidas Climacool jest w czołówce moich ulubieńców.  Cenię go za fajny, świeży zapach, który utrzymuje się wystarczająco długo nawet przy bardzo wyczerpującej pracy lub w sytuacjach naprawdę stresowych.  Zrobiłam mały eksperyment i  nałożyłam  go na świeżo golone pachy dzięki temu zauważyłam, że jako jeden z niewielu tego typu kosmetyków nie szczypie ani nie podrażnia skóry.  Wielkim plusem jest także to że nawilża skórę pod pachami i nadaje uczucie przyjemnego chłodu. Ponadto szybko się wchłania, nie brudzi  moich ubrań i jest wydajny. Jeśli chodzi o wygląd opakowania to jest ono bardzo poręczne i posiada sportową elegancję.


Daję temu antyperspirantowi  10/10 .


Opis dezodorantu Climacool podany przez firmę:

Antyperspirant Adidas Climacool to skuteczność w ruchu. Unikalna formuła z zaawansowaną technologią kapsułek świeżości aktywowanych podczas ruchu - im więcej się ruszasz, tym lepiej działa. Antyperspirant dla kobiet w sprayu Adidas for Women Climacool Spray zapobiega białym śladom. 

Skład: Butane-Isobutane-Propane, Cyclopentasiloxane, Aluminum Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Parfum/Fragrance, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydrogenated Polydecene, Sodium Starch Octenylsuccinate, Sorbitan Sesquioleate, Linalool, Mannitol, Hexyl Cinnamal, Sucrose Stearate, Silica, Limonene, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydrated Silica, Gossypium Herbaceum (Cotton) Powder, Citric Acid, BHT, Sodium Ascorbate, Calcium Disodium.

Cena: 11zł / 150ml

Moja opinia o dezodorancie Climacool.

Ta wersja dezodorantu  idealnie się sprawdza podczas wzmożonego wysiłku nie zostawia śladów na ubraniach nawet tych czarnych i białych. Nie wysusza skóry. Mgiełka świeżości otacza mnie przez wiele godzin. Bardzo cenię w nim sobie, to że ma cudowny delikatny zapach, a nie natrętny tak jak mają inne dezodoranty o podobnej sile działania. Z wersją w sprayu też zrobiłam eksperyment na świeżo ogolonych pachach i doszłam do tych samych wniosków, że nie podrażnai skóry.  Zaobserwowałam też, że po zaaplikowaniu przez długi czas pod pachami nie tylko pięknie pachnę ale i czuję przyjemny chłodzik. Dlatego Climacool w sprayu to mój numer 1 na lato. :P
Jeśli chodzi opakowanie to jest ono bardzo poręczne, pasuje do kobiecej torebki i tak jak  Roll - On posiada sportową elegancję.

Daję temu dezodorantowii  10/10 .

Na koniec podzielę się z wami moją refleksją:
Seria  dezodorantów Climacool jest jak nowoczesna kobieta, delikatna, ale na powera. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz