piątek, 17 lipca 2015

Testy żelu pod prysznic Dove

Witam od jakiegoś czasu testuję żel  pod prysznic Dove Caring Protection. Bardzo przypadł mi on go gustu bo w jego skład wchodzą pięknie pachnące naturalne olejki. Jednym z nich jest olejek słonecznikowy. Poprawia on kondycję skóry, niweluje zaczerwienienia i wspomaga nawilżenie naskórka, Jako ciekawostkę powiem Wam, że jest stosowany w profesjonalnych kosmetykach używanych w spa. Zawiera też formułę Nutrium Moisture. Jest to innowacyjna technologia oparta na łagodnych składnikach myjących i odżywczych, które zmniejszają wymywanie lipidów z naskórka oraz utrzymają odpowiednie nawilżenie skóry. Kolejnym składnikiem jest guma guar wspomagająca działanie okluzyjne. Zapewniaja efekt bardziej nawilżonej i jedwabistej skóry zarówno w trakcie jak i po kąpieli. Producent miał rację mówiąc, że bogata formuła żelu odżywia skórę, pozostawia ją jedwabiście gładką już po pierwszej kąpieli. Po kolejnych kąpielach jest ona dobrze nawilżona i odżywiona. Jestem z niego bardzo zadowolona ponieważ pachnie przyjemnie i działa zbawczo na moja przesuszoną skórę. Jedymym malutkim minusikiem jest to że się szybko kończy ale po to właśnie są większe butelki :P Stałam się wielką fanką Dove Caring Protection i w niedalekiej przyszłości odwiedzę sklep aby zakupić kolejną magiczną butelaczkę. Mam też ogromną ochotę sprawdzić inne zapachy :P

Odżywczy żel pod prysznic Dove Caring Protection w 250 ml buteleczce można kupić już za jedyne 8 zł więc uważam , że warto mieć we włąsnym domu taką perełkę kosmetyczną.

Macie już swoje Dove w łazience?? Jakie wrażenia??

1 komentarz:

  1. Skrupulatna i zachęcająca recenzja! Również testuję żel pod prysznic Dove. I jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń