czwartek, 16 lipca 2015

Testy Pantene Intensywna Regeneracja


W Pantene Intensywna Regeneracja cenię sobie wiele rzeczy! Piękny zapach, to, że sprawia, że moje włosy po każdym myciu przestają się puszyć,  to, że ładnie się układają, wyglądają zdrowo i pięknie lśnią! „Test igły” zaliczam celująco! :) Dodatkowym atutem jest to, że szampon jest przyjemnie gęsty, dobrze się pieni, zmywa wszelkie zabrudzenia i tłusty osad już przy pierwszym myciu. Ponadto pozostawia przyjemne uczucie śliskości na włosach i pięknie pachnie. 
Odżywka jest odpowiednio gęsta, uwielbiam takie. Jesli chodzi o zapach to utrzymuje się on na włosach długo. Szampon i odżywka sprawiają iż moje włosy są mocniejsze, błyszczące, ładnie się układają. Jestem bardzo zadowolona z testu i juz kupiłam drugi zestaw na zaś bo są w przystępnych cenach.

A jaka jest Wasza opinia na temat serii szamponów Pantene Intensywna Regeneracja?

2 komentarze:

  1. U mnie niestety się nie sprawdziły. Może dlatego, że moje włosy są zbyt wybredne jeżeli chodzi o kosmetyki. :P
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :P moje włosy nie tylko pięknie pachną, ale również są miękkie i lśniące jak nigdy :P

      Usuń